"Minden elismerésem azoké az embereké, akik nem hivatalból, hanem önként segítik embertársaikat"

 

A korábbi évekhez hasonlóan idén ősszel is önkénteseket keresünk, akik érdeklődnek a mozgássérült érdekvédelem iránt, és szívesen segítenének nekünk abban, hogy heti találkozókat tarthassunk, és megvalósíthassuk nyilvános rendezvényeinket. Jelenlegi önkénteseink után most érintett csoporttagjaink mesélnek arról, hogy miért fontos számukra a közösségünk, illetve az, hogy folyamatosan legyenek segítőink. Fogadjátok szeretettel elsőként Balázs Péter gondolatait: 

"Életem nagy döntése volt, mikor a sántikálást és eséseket megunva kerekesszékbe ültem. Hiába mondták ismerőseim/jóakaróim/barátaim, hogy onnantól hogy beleültem, benne is maradok. Ez így is lett és azóta segítséggel élek. Aktív életemben sokszor sok embernek segítettem, nem feltétlen tudatosan.

balazs_peter_blogra_kep.jpg

Minden elismerésem azoké az embereké, akik nem hivatalból, hanem önként segítik embertársaikat. Nem mindenki képes erre. Az a csoport, aminek tagja vagyok, szintén csak segítséggel képes létezni. Ahhoz ugyanis, hogy működni tudjunk és előbbre vigyük a mozgássérültek önálló életvitelét, nem tudjuk nélkülözni az ép emberek segítségét, ugyanis pl. nem tudjuk az emeleti irodából a kávéfőzőt lehozni. Van, akinek segítség kell a mellékhelyiségben, de már az is jólesik, ha ép gépel. Cserébe kitartást és jó hangulatot tudunk adni és egy közösségben tudunk élni (és továbbra is önállóan lakunk)."

Ha kedvet kaptál ahhoz,hogy segíts nekünk önkéntesként, ide kattintva találod a részleteket! 

Szeretettel várunk!