Önkéntes segítőnk (szövetséges tagunk): Kovács Vera

"új élmény volt ennyire partneri módon együtt dolgozni"

A csoportunk szándéka, hogy tagságunk száma mind az érintettek, mind a szövetséges/munkánkat támogató tagok számában növekedjen. Ezért döntöttünk arról, hogy olyan gondolatokat is közlünk tagjainktól, amelyek őszinteségükkel, nyíltságukkal ösztönözhetik a blog olvasóit, hogy csatlakozzanak hozzánk. 

Most Kovács Vera mutatkozik be, aki a csoportunkat indító részvételi akciókutatás egyik kezdeményezője volt

Reméljük, hogy szavai felkeltik minél többetek érdeklődését. Csatlakozzatok hozzánk!

"Kovács Vera vagyok, én kezdeményeztem évekkel ezelőtt az Önállóan Lakni, mint részvételi akciókutatás létrejöttét.

Az akciókutatás időszaka előtt, és közben is hetente dolgoztam együtt a csoport tagjaival. Bár addigra több évet dolgoztam már fősodorbeli ellátásokban mozgássérült emberekkel, és azt gondoltam, hogy van egy megértés bennem a kihívásaik iránt, mégis új élmény volt ennyire partneri módon együtt dolgozni.

Rengeteget tanultam a közös munka során, aminek minden percét imádtam, mert meglepetésekben, szakmai és emberi kihívásokban gazdag időszak volt.

Nagyon örülök, hogy a kutatócsoport az akciókutatás után is együtt maradt önkéntes- és aktivista csoportként, azt érzem, hogy ez azt jelenti, hogy tényleg sikerült a részvételi akciókutatás során perspektívát találniuk.

Én a kutatás lezárulta után nem veszek részt a munkában, de mindenkit bíztatok, aki gondolkodik ezen, hogy vágjon bele az Önállóan Lakni szövetséges feladatainak ellátásába, nagy kalandban lesz része."